21 września 2015

Brooks Ghost 8 od sklep.4run.pl i Brooks Running

Tak się jakoś złożyło, że wygrałem w konkursie zorganizowanym przez sklep.4run.pl i Brooks Running. Nagroda to berlińska edycja Brooks Ghost 8. Jako, że ja mam w czym biegać, a Madzia zaczęła się zastanawiać nad wymianą starych Kalenji Ekiden 50 stwierdziłem, że oddam jej swoją nagrodę. Wyskoczyliśmy więc do Piły na ul. Bohaterów Stalingradu 5 i oto efekty. 














Było miło, pan Konrad fachowo pomógł w doborze rozmiaru. Teraz pozostaje biegać i biegać.

I przyznam, że Bohaterów Stalingradu wygląda zupełnie inaczej gdy nie ma na niej trasy Półmaratonu Philipsa. Po tegorocznej połowce po Pile jeździ mi się zdecydowanie przyjemniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3 razy Śnieżka

Rzec można, że w naszych duszach, czasem i ciałach, istnieją zadry, z którymi koniecznie chcemy się rozliczyć. Nieważne czy nastąpi to po ro...